Merk Positionering (brand positioning)

Medewerkers, klanten en leveranciers die jouw oprechte bedoelingen voelen, blijven langer.

Een sterke merk positionering draagt significant hieraan bij. Betrek ze op attractieve wijze met communicatie die onderscheidend anders is. Want krachtige en verschillende vormen van communicatie zijn de sleutel tot succes en groei:

Merk Positionering - Brand Positioning

Word Brand of Choice

Met een team van ervaren specialisten stuwen wij B2B-dienstverleners naar een nieuw ambitieniveau. Wij zijn onder andere gespecialiseerd merk positionering. Onze inzet versnelt die bedrijven die willen of moeten opschalen, of die zijn samengesteld via een buy and build-strategie (M&A).

Een sterke betrokkenheid door een uitgekiende merk positionering leidt tot een hoger kwaliteitsniveau en zorgt voor groei op meerdere niveaus:

  • Je wordt een ‘Brand of choice’;
  • De trots op het merk zal toenemen;
  • De waarde van je merk neemt toe;
  • Gelukkige mensen zijn effectiever en hebben een hogere merkloyaliteit.

 

Onze inspanningen zorgen voor een betere betrokkenheid en snellere groei, waardoor de bedrijfscontinuïteit wordt verbeterd. Wij zorgen voor:

  • Een geactiveerde doelgroep, zowel intern als extern.
  • Breed gedragen inzicht in de richting die uw organisatie opgaat.
  • Verbeterde merk- en marketingprestaties, betere ROI op marketinguitgaven.

 

Check ook onze artikelen en whitepapers over merk positionering!

Hans Dekker - Ministry of Marketing

Meer weten? Vraag het Hans

  • >25 jaar internationale ervaring als Senior Marketing Professional en Consultant bij B2B M&A’s, Tech Scale-ups en MKB en grootbedrijf.
  • McKinsey, KPMG Consulting en ING Bank alumnus, onder anderen.
  • ‘Getting the job done’ is op zijn lijf geschreven.
  • Oprichter en eigenaar van Ministry of Marketing (sinds 2012).

Alles over B2B-marketing, naming en rebranding