Marketing adviesbureau voor B2B-dienstverleners

Transformeren naar een duurzame wereld is essentieel voor toekomstige generaties. Deze verantwoordelijkheid ligt zowel bij het bedrijfsleven als bij de samenleving. Wij passen onze kennis en ervaring succesvol toe bij scale-ups en M&A-organisaties die innovatieve oplossingen ontwikkelen voor een duurzame en inclusieve toekomst.

We zijn specialisten in brand positioning, naamgeving, rebranding, merk activatie en merkwaardering. Dit doen we sinds 2012 voor middelgrote nationale en internationale B2B-organisaties.

Onze duurzaamheidsclaim klinkt door in ons gedrag: we eten vegetarisch, kiezen voor OV, fiets of elektrisch vervoer, werken al jaren zoveel mogelijk vanuit huis. Daarnaast kiezen we partners die ook duurzaamheid nastreven in hun gedrag en inkoop.

Volg ons ook op:

Ministry-of-Marketing-Team

Femke Fennis

Interim Team Lead / Marketing Consultant

Ervaring opgebouwd bij Ziggo, Telfort en Eneco. Sterk in (re)branding, employer branding, always on campagneflow, on- en offline marketing strategieën, agile way of working, propositiemarketing.

Hans Dekker - Ministry of Marketing

Hans Dekker

Eigenaar, Managing Director

Na zijn loopbaan te zijn gestart bij o.a. McKinsey, Postbank en KPMG Consulting, is hij nu vooral actief als interim manager. Bij onder andere Eneco eMobility, Team Rockstars IT en Projective Group.

Hans de Winkel - Associate Partner Ministry of Marketing

Hans de Winkel

Associate Partner

Hans houdt altijd de focus op de hele commerciële funnel. Een snelle denker die de aspecten van branding, marketing èn sales overziet. Heeft zijn ervaring opgedaan bij o.a. EY, KPN, Menzis, Logica, Geldnet, PostNL en Budget Rent a Car.

Marieke Hendrix - Ministry of Marketing

Marieke Hendrix

Business Designer en Perceptie Marketeer

Als tv-journalist en videomaker zag ze jarenlang hoe angst en emotie het bij crises vaak overnemen van de ratio. Daarom helpt zij teams in positionering- of verandertrajecten aan een nieuw perspectief, door beperkende overtuigingen en aannames zichtbaar en bespreekbaar te maken. Ze laat het verschil zien tussen ‘waarheid’ en waarneming en zet teams aan tot actie en tot het vinden van relevantie en betekenis.

Stephanie van der Woude Ministry of Marketing

Stephanie van der Woude

Marketing Consultant Online

Adviseur en uitvoerend content marketeer (SEO) met een voorliefde voor verhalen vertellen. Door haar universitaire opleiding in Media en Cultuur heeft ze brede ervaring met alle vormen van content en het bereiken van de juiste doelgroep.

Wiebe Heeres - Ministry of Marketing

Wiebe Heeres

Marketing Consultant, Team lead Online

Enthousiaste marketingstrateeg met brede ervaring in positioneren, marketing en  én projectbegeleiding. Met een achtergrond in Commerciële Economie en een master Marketing Management is hij supersterk in analyse, strategie en online marketing.

Staat jouw afbeelding straks hier?

Stage, internship of adviseur

Het komt voor dat we nieuwe collega’s of stagiairs zoeken. Check op onze vacaturepagina wat je kunt doen. 

Onze kernwaarden zijn:

online marketing
“Door de inzet van Ministry of Marketing leidt ons online platform tot veel meer opdrachten en is de omzet in 2017, 2018 en in 2019 verdubbeld.”
Juliëtte Zwinkels - Advocaat Jurable - Zwinkels Advocatuur
Juliëtte Zwinkels
Advocaat en oprichter platform Jurable
Jurable - Specialisten in omgevingsrecht - Ministry of Marketing

Lopende en afgeronde opdrachten:

Do-It-Yourself Dashboard

Je kiest voor een volledig ingericht dashboard met Google Analytics v4, dat inzicht geeft in

  • Google advertising (SEA),
  • SEO en op welke woorden je site wordt gevonden
  • Social Media resultaten.

Een online marketing specialist helpt je bij het inrichten van je dashboard, zodat je zeker weet dat alles goed werkt. Daarna kun je er zelf ermee aan de slag.