Veranderen van naam of identiteit doe je nooit zomaar. Daarachter ligt een goed doordachte positioneringsstrategie die goed past bij de nieuwe richting van het bedrijf. Wij helpen je bij het rebranden van jouw bedrijf volgens een rebranding stappenplan.
Bedrijven die naar fusies en overnames kijken, doen er goed aan om al vroeg in het proces na te gaan hoe ze na de deal met het merk verder willen gaan. Een due diligence-onderzoek is hét uitgelezen moment om daar achter te komen. Wij weten welke metrics je in een rebrandingproject moet meenemen om een sterke business case op te zetten.
Naast kosten ook kijken naar besparingspotentieel
Ondernemers realiseren het zich niet, maar naast dat een rebrandingtraject kosten met zich meebrengt, kijken wij ook waar besparingen kunnen plaatsvinden. In onze online wereld kan veel digitaal worden ingezet. We kijken zo naar drukkosten, maar ook naar fte. Daarnaast kennen wij de juiste partijen die qua prijs sterk in de markt staan.
Meer weten over rebranding?
Volg dan onze blogs en artikelen over dit onderwerp.