Marketing voor b2b Scale-ups en M&A's

Je wilt sneller opschalen, of meerdere merken integreren?

Onze marketingconsultants zijn gespecialiseerd in het adviseren van bedrijven die willen of moeten opschalen, of die zijn samengesteld door overnames (buy and build strategie).

Dit is wat we doen:

Marketing voor b2b Scale-ups en M&A's

Performance boosters in (online) marketing

Sinds 2012 adviseren we zakelijke dienstverleners over het versnellen en verbeteren van hun (online) marketingaanpak, bij het versterken van hun merk en ondersteunen hen bij (re)brandingvraagstukken en merkintegraties.

Dit doen we internationaal bij scale-ups en M&A-trajecten in onder andere accountancy, assurantiën, automotive, detachering, financieel, handel, juridisch, HR / People & Culture, ICT, opleidingen en verzekeringen.

Positionering strategie

Aan de hand van jullie ambities ontwikkelen we nieuwe verhalen en pushen die in de markt.

Bedrijfs- of merknaam

Op basis van jullie missie en visie ontwikkelen we een sterk en herkenbaar merk of bedrijfsnaam.

Merkactivatie en -waardering

Een krachtig merk reduceert financiële risico's. Op basis van meting weet je hoe de merkwaarde te vergroten.

Workshops en inspiratie

Marketing workshops die stof tot nadenken geven en die je dwingen tot keuzes. Een paar voorbeelden:

Zij gingen je voor:

Wat mist er in jullie marketingaanpak?

Stop met hapsnap-marketing en kies voor een structurele en planmatige aanpak die direct resultaat geeft. Ons Marketing Performance Model© legt bloot waar jullie marketing performance hapert.

Tegen een kleine investering (vanaf 1.750 euro excl. btw) doen we een uitgebreid assessment van jullie marketing performance. Je krijgt advies over:

Lopende en afgeronde opdrachten:

Alles over B2B-marketing, naming en rebranding

Whitepaper Rebranding BuCa

Zo voeg je meerdere merken samen

Je wilt meerdere merken terugbrengen tot één sterk merk, maar hoe pak je dat aan?

Wat doe je met de opgebouwde reputaties? Welke waarde heeft een merk eigenlijk en met welke investering moet je rekening houden als je alles naar één merk overzet? En wanneer is een merk uit de markt halen een slecht idee?

Het zijn veel vragen met veel onzekerheden waarop wij antwoord geven.

In dit whitepaper vind je alles wat nodig is bij het komen tot de juist onderbouwde keuzes opzetten. Inclusief de opzet van een rebranding business case, waarmee jij en je stakeholders op basis van cijfers de juiste keuze kunt maken.

Download Rebranding Business Case
“Door de inzet van Ministry of Marketing leidt ons online platform tot veel meer opdrachten en is de omzet in 2017, 2018 en in 2019 verdubbeld.”
Juliëtte Zwinkels - Advocaat Jurable - Zwinkels Advocatuur
Juliëtte Zwinkels
Advocaat en oprichter platform Jurable
Jurable - Specialisten in omgevingsrecht - Ministry of Marketing