Marketing voor b2b Scale-ups en M&A's
Je wilt sneller opschalen, of meerdere merken integreren?
Onze marketingconsultants zijn gespecialiseerd in het adviseren van bedrijven die willen of moeten opschalen, of die zijn samengesteld door overnames (buy and build strategie).
Dit is wat we doen:
- Brand Positioning
- Naming & Rebranding
- Activation & Valuation

Performance boosters in (online) marketing
Sinds 2012 adviseren we zakelijke dienstverleners over het versnellen en verbeteren van hun (online) marketingaanpak, bij het versterken van hun merk en ondersteunen hen bij (re)brandingvraagstukken en merkintegraties.
Dit doen we internationaal bij scale-ups en M&A-trajecten in onder andere accountancy, assurantiën, automotive, detachering, financieel, handel, juridisch, HR / People & Culture, ICT, opleidingen en verzekeringen.
Positionering strategie
Aan de hand van jullie ambities ontwikkelen we nieuwe verhalen en pushen die in de markt.
- Nieuwe marktinzichten
- Sterke pitch
- Opvallende campagnes
Bedrijfs- of merknaam
Op basis van jullie missie en visie ontwikkelen we een sterk en herkenbaar merk of bedrijfsnaam.
- Onderscheidend anders
- Duidelijke positionering
- Bijpassende proposities
Merkactivatie en -waardering
Een krachtig merk reduceert financiële risico's. Op basis van meting weet je hoe de merkwaarde te vergroten.
- Verbetert cashflow
- Verlaagt volatiliteit
- Versterkt je merk
Workshops en inspiratie
Marketing workshops die stof tot nadenken geven en die je dwingen tot keuzes. Een paar voorbeelden:
- Ontdek de marketing gaps
- Proposities ontwikkelen
- Brand activation ideeën
Zij gingen je voor:
Wat mist er in jullie marketingaanpak?
Stop met hapsnap-marketing en kies voor een structurele en planmatige aanpak die direct resultaat geeft. Ons Marketing Performance Model© legt bloot waar jullie marketing performance hapert.
Tegen een kleine investering (vanaf 1.750 euro excl. btw) doen we een uitgebreid assessment van jullie marketing performance. Je krijgt advies over:
- Je belangrijkste marketinguitdagingen
- Resultaatverbetering van je inspanningen
- Korte en lange termijn actiepunten
- Positionering, proposities en prijsstrategie

Lopende en afgeronde opdrachten:
Organisatie van interne communicatie bij Interstellar
Merkcommunicatie PKIpartners
Propositie 'Campagne in een dag'
Herpositionering en rebranding Cherubs
Herpositionering en renaming Van Es Gerechtsdeurwaarders
Lanceren online platform Vivine
Internationale B2B marketingstrategie Eneco eMobility
Positioneren evenementenbureau Co Solo
Employer branding installatiebedrijf Lok Techniek
Communicatieplan welzijnsorganisatie ABC Alliantie
Positioneren adviesbureau Cyber Adviseurs
Marketingstrategie Kasteel de Haar Utrecht
Rebranding juridisch adviesbureau Jurable
Lanceren merk Freek Hypotheek
Positioneren ICT bedrijf Aster
Alles over B2B-marketing, naming en rebranding
Whitepaper Rebranding BuCa
Zo voeg je meerdere merken samen
Je wilt meerdere merken terugbrengen tot één sterk merk, maar hoe pak je dat aan?
Wat doe je met de opgebouwde reputaties? Welke waarde heeft een merk eigenlijk en met welke investering moet je rekening houden als je alles naar één merk overzet? En wanneer is een merk uit de markt halen een slecht idee?
Het zijn veel vragen met veel onzekerheden waarop wij antwoord geven.
In dit whitepaper vind je alles wat nodig is bij het komen tot de juist onderbouwde keuzes opzetten. Inclusief de opzet van een rebranding business case, waarmee jij en je stakeholders op basis van cijfers de juiste keuze kunt maken.


